Financial Processes Project Manager

Praha hl.m., Praha

POPIS POZICE:
Do you have experience in project management and finance?
Are you familiar with process design and continuous improvement projects?
Do you prefer working for a global company/are you seeking a global role?

Then send us your CV!

We are looking for an experienced Manager to supporting financial processes improvement in the organisation.

Your responsibilities will be:
- Leading and supporting company-wide programs or Finance and Accounting focused projects
- Identifying opportunities for improvement
- Management of project resources
- Monitoring the progress of the project/programme from initiation to implementation
- Developing/implemeting methodologies to streamline processes. Leading standardization based on business feedback and contributing to budget planning for special projects.
- Project planning - working with business and finance units to develop project plans, including formulation of achievement metrics.
- Involvement in project implementation - supporting project teams in dealing with day-to-day responsibilities. Managing communication between teams (dependencies, problems, conflicts between units).

- Identification of project risks.
- Project reporting - designing and implementing tracking and reporting mechanisms for use by project teams and senior leadership.
- Monitoring and reporting on progress, return on investment, performance, risks.

BENEFITY:
* Flexible working hours
* Home office
* 5 weeks of vacation
* Sick days
* Meal Vouchers
* Cafeteria
* Supporting further professional education - ACCA
* Language courses
* Refreshment at the workplace
* Referral bonus
* Pension Fund Contribution
* Discount on companys goods and products

POŽADAVKY:
- Min. bachelor’s degree in Accounting or Finance
- Min. 7 years of experience in project management/finance
- Experience with process design and continuous improvement projects (including experience in creating project charters, project plans)
- Experience working with Finance functions
- Experience working for a global company and knowledge of global processes and systems
- Knowledge of SAP (S4/Hana is preferred)

Its a big advantage if you have:
- Experience in Six Sigma/ LEAN
- Experience with change management
- Experience in Consumer Packaged Goods environment

Detaily o pracovním místě:
Firma: Grafton Recruitment
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Finanční ředitel/manažer
Pracovní pozice: Financial Processes Project Manager
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 115 000 Kč - 140 000 Kč
Nabídka přidána: 9. 4. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Proč hledat práci na HitPrace.cz?
    Chci se registrovat
    Nové nabídky práce každý den
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Chci se registrovat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Financial Processes Project Manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Finanční ředitel/manažer