Office Assistant - fakturace, logistika, administrativa
Renomovaná firma, obchodující v oblasti zdravotnické přístrojové techniky, chirurgických nástrojů a implantátů se sídlem v Brandýse nad Labem-Stará Boleslav.
Náplň práce:
• komunikace se zahraničními partnery, objednávání zboží
• sledování skladových zásob v příslušném programu
• fakturace a práce s fakturačním programem Helios
• odesílání zboží do nemocnic
Nabídka: • práci na plný úvazek
• úvodní a průběžné zaškolení
• 25 dní dovolené
• nápojové občerstvení na pracovišti zdarma
• přídatný finanční bonus 2x ročně
Mzdové ohodnocení 45 000 - 50 000 Kč/měsíc.
Místo práce: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - okres Praha-východ
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: .
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 10. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Požadavky: • SŠ/VŠ vzdělání
• komunikace v AJ se zahraničím v ústní a písemné podobě
• PC znalosti zejména Excel
Výhodou:
• zkušenosti z obdobné pozice
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí