Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Payroll Support Specialist with Polish

Praha

Popis pozice
GV Associate Service Center Representative

We are currently looking for a talented GV Associate Service Center Representative to join our team in Prague. This is a great opportunity if you enjoy working with data, communication with clients and resolving issues. After passing all our necessary trainings for the role you will be able to deliver a high-quality service for our international clients.

A GV Associate Service Center Representative will act as an initial point of contact for managers or/and employees of ADP's clients. You will be responsible for providing fast and accurate information or help upon requests coming via phone, email or internal system.

ROLE IN TERMS OF TASKS

* Responding to inquiries on a specific problem with a payroll or/and related issues
* Being an administrative support for a payroll team
* Reporting & preparing analysis, translating documents etc.
* Gathers relevant information and inputs the evidence required IT system
* Ensures and oversees that referral information/issue is appropriately forwarded to a relevant service/person
* Follows-up with customers on issues that cannot be resolved immediately

WHO WE ARE LOOKING FOR

We are seeking for candidates who are eager to learn new things and willing to grow and develop themselves.

Requirements:

* Customer service attitude
* Polish language - fluent
* English language - intermediate
* Excellent Communication skills (verbal and written)
* Experience in troubleshooting and problem-solving skills
* Ability to multitask
* High school diploma

WE OFFER

* Competitive salary and an annual bonus
* Friendly international environment
* 5 weeks of vacation per a year
* Pension plan
* Leisure time benefits (variety company discounts, e.g. MultiSport Benefit Card)
* Meal tickets, Free beverages
* Engagement activities
* At ADP, you will have the potential to continually progress, within one global organization.

## Benefits
- Bonuses
- Notebook
- Contributions to the pension / life insurance
- Flexible start/end of working hours
- Meal tickets / catering allowance
- Holidays 5 weeks
- Educational courses, training
- Cafeteria
- Refreshments on workplace
- Contribution to sport / culture / leisure
- Occasional work from home
- Corporate events
- Children-friendly office

Detaily o pracovním místě:
Firma: Adp Employer Services Česká Republika
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Payroll Support Specialist with Polish
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 22. 3. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    25 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Proč hledat práci na HitPrace.cz?
    Chci se registrovat
    Nové nabídky práce každý den
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Chci se registrovat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Payroll Support Specialist with Polish ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Adp Employer Services Česká Republika ještě dnes.