Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Back Office asistent/ka pro oddělení Tax & Legal – Brno

Praha

Popis pozice
Naše oddělení Tax & Legal hledá administrativní posilu do týmu Risk Managementu, která ovládá angličtinu a má přehled o práci s Microsoft Office, jinak vás vše naučíme. Chcete to být právě vy?

Co bude vaše náplň práce?

* aktivní podpora celého procesu nových i stávajících zakázek v rámci Risk Management procedur a dokumentů
* správa elektronické komunikace (datové schránky, EPO podání, Intrastat)
* příprava, kontrola a evidence dokumentů v rámci svěřené agendy risk managementu pro daňové a právní zakázky, včetně návrhů smluv
* pravidelné kontroly chybějících dokumentů
* příprava potřebných online formulářů
* práce s interními databázemi
* komunikace se zakázkovými týmy a dalšími interními specialisty pro oblast risk managementu
* další administrativní úkoly dle potřeby, které je třeba řešit kreativně a obratem

Co hledáme u kandidátů?

* minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* ideálně 1 rok praxe na administrativní pozici
* komunikativní znalost anglického jazyka
* pokročilou znalost práce na PC (Outlook, MS Office)
* zodpovědnost, spolehlivost a flexibilitu
* schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup
* multitasking, odolnost vůči stresu, schopnost stanovování priorit

Co získáte v KPMG?

* 30 000 Kč na cestování, sport, jazyky a další benefity v kafeterii (dle vlastního výběru)
* systematické vzdělávání, jazykové kurzy, interní koučink a mentoring
* MultiSport karta
* mobilní telefon
* neomezený mobilní a datový tarif
* dovolená navíc a tři dny firemního volna
* životní pojištění
* možnost částečné práce z domova
* moderní kanceláře v centru Brna ve Vlněně
* teambuildingové, firemní akce a CSR aktivity (např. volné dny na podporu neziskovek)

Vzhledem k tomu, že současný Risk Mnanagement tým je alokovaný primárně v Praze, bylo by nutné v začátcích dojíždět na zaškolování do Prahy na pár dnů v týdnu.

Na vaše přihlášky reagujeme do pár dní, doporučujeme kontrolovat i složku se spamy a nevyžádanou poštou.

Detaily o pracovním místě:
Firma: KPMG
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Back Office asistent/ka pro oddělení Tax & Legal – Brno
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 5. 4. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    12 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Proč hledat práci na HitPrace.cz?
    Chci se registrovat
    Nové nabídky práce každý den
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Chci se registrovat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back Office asistent/ka pro oddělení Tax & Legal – Brno ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě KPMG ještě dnes.