OBCHODNĚ-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

Brno

Náplň práce


Jako administrativní pracovník pracujete na recepci, sekretariátu, kde se podílíte na vedení administrativní agendy a péči o organizační, provozní a firemní administrativní záležitosti.

Co u nás budete dělat?
- administrativa spojená se zakázkami a provozem firmy,

- správa portfolia přidělených zakázek a nemovitostí, jejich náběry, dokumentace a předávání,

- pravidelná komunikace s klienty a práce s interním systémem,

- prezentace poskytovaných služeb a nabízených nemovitostí,

- příprava, organizace a realizace prohlídek nemovitostí,

- příprava smluv, dokumentů a podkladů a organizace a realizace osobních jednání s klienty.

Požadavky


Co musíte znát, mít a umět?
- výborné komunikační schopnosti slovem i písmem a příjemné společenské vystupování,

- zodpovědnost, pečlivost, důslednost, psychickou odolnost, umění naslouchat a učit se novým věcem,

- organizační schopnosti a umění řešit nečekané situace s nadhledem,

- časovou flexibilitu a vysoké pracovní nasazení a schopnost samostatné i týmové práce,

- vzdělání nejlépe stavebního, ekonomického nebo obchodního směru (není však podmínkou),

- pokročilá znalost práce na PC, internet, MS Office (Word, Outlook. Excel) apod.,

- znalost anglického jazyka

- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič),

- bezúhonnost čistý trestní rejstřík.

Další informace


Co Vám nabízíme
- stabilní práci na plný úvazek

- kvalitní a příjemné pracovní zázemí plně vybavených kanceláří,

- firemní iPhone, plně vybavený pracovní stůl s PC a vlastní software pro on-line dražby,

- komplexní odborné zaškolení a následná pravidelná školení a kurzy,

- možnost seberealizace a dalšího profesního růstu,

- možnost využívat firemní vozidlo pro soukromé účely,

- 5 týdnů dovolené,

- firemní akce a teambuildingové aktivity.

Mapa umístění pracoviště:
Detaily o pracovním místě:
Firma: CREDO REAL GROU
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: OBCHODNĚ-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 31 000 Kč - 50 000 Kč
Nabídka přidána: 3. 4. 2024
Pracovní pozice aktivní
Požadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Pracovně právní vztah Plný
Odpovědět na inzerát    277 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Proč hledat práci na HitPrace.cz?
    Chci se registrovat
    Nové nabídky práce každý den
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Chci se registrovat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Brno - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici OBCHODNĚ-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě CREDO REAL GROU ještě dnes.