HR Administrative support with German, 45 - 47 000 CZK/m
POPIS POZICE:
Do you speak advanced English and German?
Do you have experience from administrative position and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- Input and control of data in internal system
- Support payroll preparation activities
- Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
- Assist with new compliance projects as needs arise
- Handle sensitive information in a confidential manner
The contract is for 6 months with possibility of prolongation.
Start - asap
Location - Prague 8
Hybrid model: 2 days from home, 3 days from the office
BENEFITY:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card
POŽADAVKY:
- Fluent English and German(B2)
- Previous experience with administration tasks, HR or payroll is must
- Solid command of MS Excel and Word
- Customer dedication and communicative personality
- Ability to work in an international team
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Konzultant