ERP Administrator
První česká soukromá televize Nova zahájila své vysílání přenosem z Národního muzea v Praze dne 4. 2. 1994. Od té doby jsme prošli celou řadou změn. Dnes jsme součástí investiční skupiny PPF a jednou z nejmodernějších mediálních společností na českém trhu.
Za tím vším stojí společenství lidí, kteří pracují v nejrůznějších profesích, ať už specificky televizních nebo těch ostatních, podporujících. Milují svoji práci, snaží se v ní být každý den nejlepší a přicházet stále s novými nápady. Nahrávají si vzájemně, podporují se a makají na sobě.
Chtěli byste se podílet na správě systému, který je klíčový pro fungování TV Nova?
Máte zájem se prostřednictvím správy systému a komunikace s uživateli seznámit s business procesy v TV NOVA a přispět k efektivním fungování TV NOVA, být součástí jejího úspěchu?
Baví Vás systémový přístup k řešení problémů nebo automatizace procesů?
Chtěli byste pracovat v nejsledovanější televizi na českém trhu?
Do našeho finančního týmu hledáme novou posilu. Tak se přihlaste!
Co budete dělat:
- Poskytovat podporu uživatelům ERP systémů Microsoft Dynamics 365 – 1st line podpora, systému Icertis pro contract lifecycle management, systémů Fidoo (expense management), SmartFP (workflows)
- Udržovat a zlepšovat konzistenci dat ve všech systémech
- Analyzovat systémy a navrhovat úpravy pro zlepšování efektivity fungování systémů i práce s nimi
- Kontrolovat správnost dokumentů a dat v systémech
- Testovat nové funkcionality a opravy bugů
- Školení a metodické vedení uživatelů ERP systému
Co potřebujete znát, vědět a mít:
- Výhodou je zkušenost s ERP systémy, např. jako klíčový uživatel
- Výhodou je také zkušenost s ticketovacím systémem (např. JIRA)
- Systematičnost a orientaci na detail
- Analytické schopnosti
- Výborné komunikační dovednosti, schopnost předat technické informace uživatelům
- MS Excel na středně pokročilé úrovni
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
Možnost osobního růstu:
- V rámci osobního růstu pozice může být zajímavá pro finanční analytiky, účetní nebo právníky, kteří chtějí získat praxi v oblasti IT a nástrojích pro realizaci těchto povolání v digitalizované a automatizované podobě
- Využití ETL nástroje při zpracování dat a automatizaci procesů
- Interní audit zaměřený na uživatelská práva (konflikty, one-source-of-truth)
- Integrace správy uživatelských práv napříč systémy s využitím Identity Management řešení
- Zajištění komplexního nákupního a prodejního procesu z pohledu backoffice nástroje
- Data a nástroje pro self-service management reporting
- Legaltech, Contract Lifecycle management
Co nabízíme:
- Zázemí silné mezinárodní společnosti, příjemné a moderní pracovní prostředí
- Přátelský kolektiv
- Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- Možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené
- 8 volných dnů ročně (4 dobrovolnické, 2 sick days, 2 dny dovolené navíc)
- Voyo zdarma
- Benefitní konto Nova + (sport, kultura, cestování, vzdělávání, zdraví)
- Dotaci na stravné (možnost stravování v zaměstnanecké kantýně přímo v budově)
- Možnost využití firemního fitness, fotbálku a sauny zdarma
- Nadstandardní lékařskou péči
- Rohlík point přímo v budově
- Možnost využití partnerských programů
- Pravidelné firemní akce pro utužení kolektivu
- Pracovní notebook a mobilní telefon s neomezeným voláním i daty
- Taxi pendl ze zastávky tramvaje Geologická
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí