Obchodní referent/ka v týmu Shop & Gastro
Popis pozice
Máme pro vás pár dobrých důvodů proč začít svou novou a lepší kariéru právě v ORLENu!
Zaměstnání u nás je jistota a značka ORLEN je všeobecně známým symbolem kvality. Jsme tvůrci nových a moderních konceptů čerpacích stanic (ČS) a naše síť patří mezi nejrychleji rostoucí nejen na českém trhu.
Bezkonkurenční benefity: 13. mzda, měsíční osobní bonus, 5 týdnů dovolené, 150 Kč stravenka/den, Multisport karta jen za 275 Kč, příspěvek na penzijní/životní pojištění a dále také Edenred benefits. Prémie za doporučení nového kolegy 20 000 Kč. Bonus při narození dítěte 20 000 Kč a příspěvek až 8200 Kč na každé dítě na dětskou rekreaci. Vstupy zdarma například do Zoo, na jednotlivá utkání HC VERVY Litvínov a do Aquapalace Čestlice. Nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní produkty (pohonné hmoty) a řada dalších.
Něco málo o nás.
Jsme vlastník největší sítě čerpacích stanic ORLEN. Otevřeli jsme první veřejnou komerční čerpací stanici na vodík v České Republice. Jsme také vlastníkem hokejového klubu HC Verva Litvínov a týmu ORLEN Team Dakar. ORLEN je součástí skupiny ORLEN Unipetrol, která jako jediná zpracovává ropu v ČR.
S čím nám můžete pomoci?
* Administrace databáze zboží v systému (EUROSHOP) pro Česko
* Listace produktů, nastavení cen, zakládání promoakcí, zajištění distribuce marketingových materiálů na ČS
* Příprava podkladů pro promoční akce a administrativní aktivity spojené s prodejem zboží
* Vyřizování požadavků nájemců ČS a dodavatelů
* Příprava podkladů pro interní komunikaci (primárně pro čerpací stanice)
* Příprava podkladů pro kvartální fakturaci
* Vyřizování objednávek všech členů oddělení Shop & Gastro v systému SAP
* Administrativní podpora týmu Shop & Gastro
Co budete potřebovat k úspěchu?
* Vzdělání na úrovni SŠ/VŠ
* Administrativní a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu a dodržovat termíny
* Zodpovědnost za svěřené úkoly, smysl pro detail, analytické myšlení
* Dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti v jednání napřímo a přes e-mail
* Základy anglického jazyka
* Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
* Velmi dobrá uživatelská znalost práce v MS Office (Word, Excel) – bez funkce S-vyhledat se u nás neobejdete
Pracovní doba: Pružná, od pondělí do pátku v rozsahu 37,5 hod. týdně
Místo výkonu práce: Praha
Datum nástupu: dohodou
Těšíme se na Vás!
## Benefits
- Bonusy/prémie
- Mobilní telefon
- Nadstandardní lékařská péče
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Notebook
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy, školení
- Kafetérie
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Firemní akce
- 13. plat
- Vlastní organizace náplně práce
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí