Asistentka personálního oddělení
• zajišťovat podporu personalistům při řešení spolupráce s partnery;
• účast při kontrolách ze správních orgánů a příprava podkladů / vyjádření a vše co s tím bude souviset;
• s pomocí právního oddělení revidovat smlouvy a dokumenty a připravovat doporučení a návrhy;
• poskytovat konzultace zaměstnancům společnosti;
• spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a externí AK;
• ochota dělat i rutinní práci – nejedná se nám o nábor ani zajištění pers. administrativy.
Nabídka: • mzdové hodnocení v závislosti od zkušeností.
• možnost profesního růstu a rozvoje do oblasti personálního managementu;
• příjemné pracovní prostředí v centru Prahy;
• flexibilní pracovní doba
• školení a podpora od zkušených profesionálů.
Požadavky: • minimálně středoškolské vzdělání v oboru ekonomie, managementu nebo lidských zdrojů;
• znalost pracovněprávních předpisů a procesů v oblasti náboru a personálního řízení;
• praxe v oboru personálního managementu nebo v agenturním prostředí výhodou;
• schopnost práce s MS Office a dalšími softwary pro personální správu;
• komunikační dovednosti a schopnost práce v týmu i samostatně;
• dobré organizační schopnosti a pečlivost v administrativní práci;
• znalost UKR/RJ vítaná.
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí