Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav
• Administrativní a analytické činnosti spojené s oddělením nákupu
• Komunikace s dodavateli
• Spoluorganizace poptávkových a výběrových řízení
• Poskytování podpory pro “nákupní aktivity” ve společnosti
• Vystavování objednávek
• Příprava a evidence dodavatelských smluv
• Odpovědnost za data v interních systémech
• Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli
Nabídka: • Zázemí velké mezinárodní společnosti
• Přátelský kolektiv, který je vždy připraven pomoci
• Férové jednání nadřízených
• Moderní pracovní prostředí
• Odpovídající mzdové ohodnocení
• Roční odměny za výsledky
• Stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Multisport karta
• Neomezená konzumace kávy
• Notebook
• Mobilní telefon i k soukromému použití
• Výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
• Adekvátní pomoc v rámci zaškolení a adaptace
Požadavky: • SŠ s technickým či ekonomickým vzděláním
• Výborná znalost práce na PC (zejména Excel)
• Prozákaznický přístup
• Reprezentativní vystupování
• Dobré analytické a organizační schopnosti
• Znalost anglického jazyka
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí