Asistent/ka vedení úseku nákupu s NJ
O nás
Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
Pracovní náplň
- administrativní a organizační podpora dvou obchodních ředitelů (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
- samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
- telefonická a e-mailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi
- sestavování a správa pravidelných reportů
- práce s interními systémy
- koordinace plánů zaškolení nově nastupujících kolegů z oddělení
- celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy
Váš profil
- SŠ/VŠ vzdělání
- pracovní zkušenost na obdobné pozici v korporátním prostředí výhodou nikoliv podmínkou
- NJ na úrovni min. B1 - denní komunikace se zahraničím; AJ výhodou
- dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel
- reprezentativní vystupování
- vysoké pracovní nasazení
- proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
- samostatnost a pečlivost
- organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
- časová flexibilita
Nabízíme
- smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
- postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
- příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- možnost využití home office
- letní, vánoční a jubilejní večeře
- vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
- program všestranné pomoci zaměstnancům „S námi můžeš počítat!“
- zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
- káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
- balíček pro nastávající rodiče
- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka vedení úseku nákupu s NJ ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Lidl Česká republika s.r.o. ještě dnes.