Asistent/ka vedení úseku nákupu s NJ

Praha


O nás

Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Pracovní náplň

  • administrativní a organizační podpora dvou obchodních ředitelů (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
  • samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
  • telefonická a e-mailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi
  • sestavování a správa pravidelných reportů
  • práce s interními systémy
  • koordinace plánů zaškolení nově nastupujících kolegů z oddělení
  • celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy


Váš profil

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • pracovní zkušenost na obdobné pozici v korporátním prostředí výhodou nikoliv podmínkou
  • NJ na úrovni min. B1 - denní komunikace se zahraničím; AJ výhodou
  • dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel
  • reprezentativní vystupování
  • vysoké pracovní nasazení
  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • samostatnost a pečlivost
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
  • časová flexibilita


Nabízíme

  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
  • příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • možnost využití home office
  • letní, vánoční a jubilejní večeře
  • vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
  • program všestranné pomoci zaměstnancům „S námi můžeš počítat!“
  • zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • balíček pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den


Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti


Detaily o pracovním místě:
Firma: Lidl Česká republika s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Asistent/ka vedení úseku nákupu s NJ
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 5. 5. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Proč hledat práci na HitPrace.cz?
    Chci se registrovat
    Nové nabídky práce každý den
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Chci se registrovat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka vedení úseku nákupu s NJ ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Lidl Česká republika s.r.o. ještě dnes.