Personalista (45-55.000 Kč)
Náplň práce
- Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení.
- Zpracování a správa personální agendy společnosti.
- Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
- Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
- Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici
- Praktickou znalost pracovněprávních předpisů
- Uživatelskou znalost MS Office
- Komunikativnost a pracovitost
- Schopnost určit si priority
Nabízíme
- 13.mzdu
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Příspěvek na Multisportkartu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky
- Kafeterie
- Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
- Místo výkonu práce: Praha
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Personalista (45-55.000 Kč) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.