Administrativní pracovník ve skladu
Požadavky: Pro našeho klienta obchodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Pracovník příjmu a výdeje servisních zakázek.
NÁPLŇ PRÁCE
• příjem zboží k reklamaci a jeho následné zaskladnění (spojeno s manipulací i s většími zařízeními)
• komunikace s naším zákazníkem
• administrativa spojena s chodem servisního oddělení
• evidence zboží, vyhotovení dokladu
• řešení zákaznických požadavků
• komunikace napříč prodejnami a servisy
• práce s interním informačním systémem
POŽADUJEME
• prozákaznický přístup
• fyzickou zdatnost
• znalost MS Office na uživatelské úrovni, především EXCEL
• zájem o oblast elektra
• komunikační a organizační schopnosti
• trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
• zkušenosti s vyřizováním reklamací - výhodou
• aktivní pracovní nasazení
• zručnost, pečlivost
NABÍZÍME
• zázemí zavedené a stabilní společnosti
• motivující příjem
• benefity- Multisport, stravenky, slevy na vlastní produkty a další
• práci v příjemném a dynamickém pracovním prostředí a kolektivu
• možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání
• provozní doba servisního střediska Po – Pá 8.00 - 16.30
• pracovní doba od 7:45 do 16:45
• nástup možný ihned
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí