Osobní asistent/ka (35-50.000 Kč)
Náplň práce
- Organizace diáře CEO
- Starost o osobní a pracovní agendu
- Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod.
- Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery, organizování obchodních schůzek a videokonferencí
- Zajištění itineráře zahraniční cesty
- Práce s interním systémem, včetně Excel
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání
- Reprezentativní vystupování a vzhled
- Znalosti balíčku MS Office
- Naprostou časovou flexibilitu, ochotu pracovat přesčas
- Středně pokročilou znalost angličtiny
- Kreativitu, umění pracovat samostatně
Nabízíme
- Zajímavou práci u renomované firmy, kde se ti doslova otevře svět
- 25 dní dovolené
- Stravenky za 120 Kč/den
- Zdarma přístup do fitek po celé ČR díky plně hrazené Multisport kartě
- Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
- Nástup možný ihned
astnit pravidelných odborných i soft skills školení
Místo výkonu práce: Praha Florenc
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Osobní asistent/ka (35-50.000 Kč) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.