Customer Care Specialist with Dutch

Hlavní město Praha, Praha

You will be in charge of reacting to incoming customer requests and providing a pleasant customer experience during each encounter. You will be the main contact for our customers for daily operations. By doing this, you will collaborate with front-line service administration specialists to establish connections between customers and internal stakeholders.

POPIS POZICE:
  • Responding to incoming phone calls and e-mails in a timely and professional manner to ensure an excellent customer experience in each contact
  • Serving as a connection between customers and internal stakeholders to achieve excellent customer service.
  • Maintain the customer request lifecycle, including returns.
  • Handle complaints
  • Handling customer platforms (e.g., delivering and maintaining data; initiating data analysis)
  • Building long-term relationships and trust with internal and external parties
  • Maintain and demonstrate up-to-date appropriate product and service knowledge to successfully guide clients and deal with issues.

PROFIL KANDIDÁTA:
  • Secondary education, college degrees, or equivalent
  • A minimum of two years relevant expertise
  • Experience in international business is preferred.
  • Ability to communicate properly and effectively, while displaying agility and empathy
  • Effective listening and logical skills, including the ability to summarize facts and provide answers
  • Ability to establish and maintain rapport with consumers and internal units.
  • Ability to perform under pressure, effective priority management, and organizational skills are essential.
  • The ability to perform both individually and as part of a team.
  • Willingness to continuously develop, accountability for own and teams work.
  • Proficient use of MS Office products and knowledge of SAP (SD) and SalesForce.
  • Fluent in English (verbal and written) and Dutch

NABÍZÍME:
  • Working for a well-known, successful company
  • Full-time job with a contract for an indefinite period
  • Great salary + annual bonus
  • Start ASAP or up to your possibilities
  • Flexible working hours, regular home office
  • 25 days of vacation
  • Public transport allowance
  • Company’s canteen
  • Meal allowance
  • Special health care program
  • Office in Prague 6

Detaily o pracovním místě:
Firma: MANPOWER
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Administrativa
Služby
Zákaznický servis
Pracovní pozice: Customer Care Specialist with Dutch
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 30. 4. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
    Jdu do toho!
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Jdu do toho!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer Care Specialist with Dutch ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Služby
Zákaznický servis