German Speakers |Graduates|
POPIS POZICE:
* CUSTOMER SERVICE
* ADMINISTRATION
* TOP INTERNATIONAL COMPANY
Your role will be pro-active, varied and communicative:
- Responsibility for Customer Service supporting one of the European business units
- Order entry and customer claims process
- Maintain high customer service levels
- Participate in cross-functional process improvement initiatives
- Liaise with multiple stakeholders to ensure issues are identified, tracked, and resolved in a timely manner
- Monitor and report Key Performance Indicators (KPIs)
- Various administrative tasks.
BENEFITY:
Company offers a lucrative benefits package on top of your salary:
* Flexible working hours
* 5 weeks of vacation
* 3 sick days
* Meal Vouchers
* Home office
* Flexible working hours
* Cafeteria 1 000CZK/m
* Language courses
* Refreshment at the workplace
* Referral bonus
* Pension Fund Contribution
* Discount on companys goods and products.
POŽADAVKY:
And what do you need to apply?
- Very good knowledge of German and English language
- Previous experience in administrative role, account management or customer service is a plus
- Strong organizational skills
- Must be detail oriented
- Communicate and dynamic type of person.
At least one year relevant working experience is welcome:)
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Pracovník back office