Team leader zákaznického servisu

Kroměříž


• Především o vytváření a udržení inspirativního a otevřeného pracovního prostředí, které motivuje všechny členy týmu k ještě lepším výsledkům.

• O nastavení jasných a srozumitelných týmových i osobních cílů a dbání na jejich splnění jak z hlediska výkonu, tak kvality.

• Je to také o starosti za projekty, za které jste zodpovědný/á (adaptace nováčků, způsoby komunikace na zákazníky, implementace AI apod.).

• Samozřejmě je to i o rozvoji specialistů skrze zpětnou vazbu nebo vzdělávací aktivity.

• Zároveň se nevyhnete občasné výpomoci na lince v podobě vyřizování emailů a zvedání telefonů; prostě pokud je potřeba, táhnete se svým týmem za jeden provaz.

• A přesto vše je v tom ještě operativa ve formě vedení docházky svého týmu, plánování dovolených, zastupitelnosti apod.


Nabídka: • Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces.

• Možnost občasné změny prostředí odkud pracujete formou Home Office.

• Stabilní práci u férového českého zaměstnavatele.

• Otevřenost a přátelské prostředí.

• 2 dny Sick Days.

• Když nejde vše podle plánu, možnost záloh na výplatu.

• Zaměstnanecké slevy na celý sortiment.

• Kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení.

• Společně užité akce, které již mají svou tradici (letní výlety, vánoční večírky).

• Stravenkový paušál za každý odpracovaný den do výplaty.

• Každý rok +1 den dovolené navíc (startujeme na 20 dnech).

• Možnost bezplatného využití firemního tarifu u T-mobile (neomezené volání, data a sms v rámci ČR).

• Vzdělávací kurzy. Mzda: 29.000- 35.000 Kč/měsíc




Požadavky: • Máte předchozí zkušenost s vedením lidí a zákaznickou linkou. Víte, že vás to baví a chcete v tom být nejlepší.

• Výborné komunikační dovednosti by měly být nezbytnou součástí vás.

• Jste zaměřen/a na kvalitu a dokážete unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování vašeho týmu.

• Baví Vás dynamické prostředí, časté změny berete s lehkostí a na nové výzvy se těšíte.

• Moderní technologie včetně AI jsou Vám blízké, nebojíte se je používat a zavádět.

• Znalost MS Office a Google Workspace.

• Potřebujeme alespoň maturitní vysvědčení.

• Znalost AJ a NJ je výhodou

• Zaměření na lidi a týmovou spolupráci

• Inovativní a proaktivní přístup

• Schopnost otevřeně komunikovat a vyjadřovat své názory



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Kroměříž
Pracovní pozice: Team leader zákaznického servisu
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 29 000 Kč - 35 000 Kč
Nabídka přidána: 23. 5. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    41 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce

Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Team leader zákaznického servisu ve městě Kroměříž? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.