Team leader nákupu
• Jako vedoucí týmu máte na starosti řízení a motivaci nákupního týmu za účelem dosažení stanovených cílů, které zahrnují získávání výhodnějších nákupních podmínek, dosahování obratových bonusů, rozšiřování portfolia a hledání nových či efektivnějších nákupních strategií.
• Vytváříte a implementujete nákupní strategii, která bude podporovat naše obchodní cíle.
• Čeká vás jednání s dodavateli ohledně cen, podmínek a smluv, správa objednávek, nákup na sklad s ohledem na prodejnost a efektivitu celého distribučního řetězce s cílem jeho zkrácení.
• Máte na starost cenotvorbu produktů, která zajistí konkurenceschopnost a ziskovost.
• Analyzujete trh a vyhledáváte nové dodavatele.
• Zajistíte, aby materiály byly dodávány včas.
• Sledujete a vyhodnocujete výkon týmu i jednotlivých členů, aby byl zajištěn jejich rozvoj a efektivita.
• Úzce spolupracujete s ostatními odděleními na strategických projektech a podporujete celkový růst a úspěch společnosti.
Nabídka: • Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces.
• Možnost občasné změny prostředí odkud pracujete formou Home Office.
• Stabilní práci u férového českého zaměstnavatele.
• Otevřenost a přátelské prostředí.
• 2 dny Sick Days.
• Když nejde vše podle plánu, možnost záloh na výplatu.
• Zaměstnanecké slevy na celý sortiment.
• Kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení.
• Společně užité akce, které již mají svou tradici (letní výlety, vánoční večírky).
• Stravenkový paušál za každý odpracovaný den do výplaty.
• Každýrok +1 den dovolené navíc (startujeme na 20 dnech).
• Možnost bezplatného využití firemního tarifu u T-mobile (neomezené volání, data a sms v rámci ČR).
• Vzdělávací kurzy. Mzda: 29.000- 35.000 Kč/měsíc
Požadavky: • Nejlépe 5 let zkušeností v oblasti nákupu, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici.
• Silné vyjednávací a komunikační dovednosti.
• Znalost nákupních procesů a technik.
• Schopnost strategického myšlení a plánování.
• Zkušenost s řízením týmu a rozvojem zaměstnanců.
• Komunikativní úroveň anglického jazyka (pro komunikaci se zahraničními dodavateli).
• Vysoká úroveň organizačních schopností a time managementu.
• Zaměření na lidi a týmovou spolupráci.
• Inovativní a proaktivní přístup.
• Schopnost otevřeně komunikovat a vyjadřovat své názory.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí