Administrativní pracovník/pracovnice - poloviční úvazek
Náplň práce:
- Budete srdcem naší kanceláře a zajistíte hladký chod veškeré agendy.
Vaše komunikační a organizační dovednosti se naplno projeví při:
- Komunikaci s klienty a členy: telefonicky, e-mailem i osobně.
- Budete spravovat a přispívat na sociální sítě (Facebook, LinkedIn, atd.)
- Organizaci firemních akcí: od plánování a koordinace až po zajištění cateringu a prezentací.
- Podpoře vedení: administrativní a organizační úkoly dle potřeby.
Vaše práce bude pestrá a dynamická, s možností uplatnit i vlastní kreativitu a nápady. Možnost spolupráce formou OSVČ. Práce vhodná pro OZP.
Požadujeme:
- Jste komunikativní osobnost s příjemným vystupováním a umíte si lidi získat.
- Máte logické myšlení a smysl pro detail.
- Jste samostatný/á a zodpovědný/á pracovník/ce s organizačními dovednostmi.
- Ovládáte práci na PC (Word, Excel, Outlook) na uživatelské úrovni.
- Máte chuť učit se a rozvíjet se v administrativním oboru.
Bonus: Zkušenosti s vedením agendy, organizací akcí a práce v dynamickém prostředí.
Nabízíme:
- Přátelský a motivující kolektiv v moderní kanceláři v centru Prahy.
- Smysluplnou práci s možností ovlivňovat dění ve firmě.
- Možnost částečného home office, dle domluvy.
- Odměňování odpovídající vašim zkušenostem a dovednostem.
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
Kód: BB_AZZP_2603
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí