Vedoucí servisu na středisku
• Odpovědnost rozvoj a výsledky servisu na středisku
• Vedení, rozvoj a koordinace týmu mechaniků
• Plánování a sledování průběhu oprav
• Komunikace se zákazníky
• Komunikace s dalšími kolegy a týmy napříč společností
• Příprava podkladů pro zpracování garancí, podkladů pro pojišťovny a fakturace
Nabídka: • Stabilní zázemí
• Motivační mzdový a bonusový systém
• Profesní rozvoj
• Služební vůz i pro soukromé účely
• Firemní telefon
• Notebook
• Stravenkový paušál
• Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
• 5 dnů dovolené navíc, poskytování zdravotního volna
Požadavky: • SŠ, SOU vzdělání technického zaměření, nebo vyučení v oboru opravář strojů nebo automechanik
• Několik let zkušeností s vedením menšího týmu a s provozem
• Znalost problematikystrojů, vozidel; kladný vztah k technice
• Dobré komunikační a organizační dovednosti
• Obchodní porozumění
• Znalost MS Office
• Řidičský průkaz skupiny B, C nebo T
Výhoda kandidáta
• Znalost německého nebo anglického jazyka
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí