Účetní specialista/zástupce hlavní účetní
Pro našeho česko-německého klienta působícího mimo oblast automotive, který se zbývá zpracováním tradiční komodity hledáme vhodného kandidáta na pozici Účetní specialista/zástupce hlavní účetní.
* Budete reportovat finančnímu řediteli společnosti.
* Tvořit metodické pokyny k účetnictví, pravidelně aktualizovat v interní směrnici a přepravovat praktické návody.
* Organizovat a koordinovat spolupráci s auditory v součinnosti s hlavní účetní.
* Připravovat a shromažďovat podklady pro audity.
* Připravovat podklady pro externí společnost, která připravuje daňové přiznání.
* Vést účetní soustavu, optimalizace soustavy a příprava digitalizace.
* Kontrolovat správnost zpracování jednotlivých účetních operací významných pro účetní jednotku.
* Provádět pravidelné měsíční kontroly správnosti zpracování účetních operací pomocí účetních mechanismů.
* Samostatně účtovat jednotlivé účetní operace finančního účetnictví, zejména tvorba a rozpouštění dohadných položek a všech interních dokladů s přesahem pro celou společnost.
* Dále budete zastupovat hlavní účetní: při správě a zajištění inventarizace majetku a operativní evidence, organizaci a koordinaci pracovních činností účetních a zajištění běhu všech operací, při řešení problematických účetních případů, zajišťování agendy daní z příjmu a nemovitostí, při sestavení účetní uzávěrky, konsolidované účetní uzávěrky, výkazů společnosti, výroční zprávy a přílohy k účetní uzávěrce.
Nabídka: * Zajímavé finanční ohodnocení.
* 5 týdnů dovolené.
* Stravenkový paušál.
* Příspěvek na penzijní a životní připojištění.
* Příspěvek na dovolenou a na rekreaci dětí, firemní rekreační zařízení.
* Motivační roční odměnu, bonus za dosažení hospodářského výsledku.
* Vánoční bonus.
* Příspěvek na volnočasové aktivity formou cafeterie.
* Příspěvek rodinám při narození dítěte a nástupu dítěte do 1. třídy ZŠ.
* Jubilejní odměny a další...
Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření.
* Praxe na obdobné pozici min. 3 roky.
* AJ na komunikativní úrovni.
* Znalost MS Office na pokročilé úrovni.
* Zkušenost s vedením projektů.
* Organizační schopnosti, analytické myšlení, smysl pro týmovou práci.
* Schopnost učit se a dále vzdělávat se.
* Znalost příslušné účetní a daňové legislativy (zákon o DPH, zákon o účetnictví, zákon o dani z příjmu, zákon o dani z nemovitosti).
* Znalost účetnictví (podvojného a účetní souvztažnosti).
* Znalost problematiky transferových cen a problematiky IFRS 16, výhodou.
* Znalost informačního systému Helios, výhodou.
* Znalost Microsoft Office a Power BI, nebo obdobných programů, výhodou.
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí