Customer Care Specialist with Dutch

Praha

Náplň práce

You will be in charge of reacting to incoming customer requests and providing a pleasant customer experience during each encounter. You will be the main contact for our customers for daily operations. By doing this, you will collaborate with front-line service administration specialists to establish connections between customers and internal stakeholders.
  • Responding to incoming phone calls and e-mails in a timely and professional manner to ensure an excellent customer experience in each contact
  • Serving as a connection between customers and internal stakeholders to achieve excellent customer service.
  • Maintain the customer request lifecycle, including returns.
  • Handle complaints
  • Handling customer platforms (e.g., delivering and maintaining data; initiating data analysis)
  • Building long-term relationships and trust with internal and external parties
  • Maintain and demonstrate up-to-date appropriate product and service knowledge to successfully guide clients and deal with issues.
  • Požadujeme

  • Secondary education, college degrees, or equivalent
  • A minimum of two years relevant expertise
  • Experience in international business is preferred.
  • Ability to communicate properly and effectively, while displaying agility and empathy
  • Effective listening and logical skills, including the ability to summarize facts and provide answers
  • Ability to establish and maintain rapport with consumers and internal units.
  • Ability to perform under pressure, effective priority management, and organizational skills are essential.
  • The ability to perform both individually and as part of a team.
  • Willingness to continuously develop, accountability for own and teams work.
  • Proficient use of MS Office products and knowledge of SAP (SD) and SalesForce.
  • Fluent in English (verbal and written) and Dutch
  • Nabízíme

  • Working for a well-known, successful company
  • Full-time job with a contract for an indefinite period
  • Great salary + annual bonus
  • Start ASAP or up to your possibilities
  • Flexible working hours, regular home office
  • 25 days of vacation
  • Public transport allowance
  • Company’s canteen
  • Meal allowance
  • Special health care program
  • Office in Prague 6
  • Detaily o pracovním místě:
    Firma: ManpowerGroup s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Customer Care Specialist with Dutch
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 30. 4. 2024
    Pracovní pozice aktivní
    Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
    Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
      Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
    • Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
      Jdu do toho!
      Nové nabídky práce každý den
      Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
      Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
      Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
      Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
      Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
      Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
      Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
      Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
      Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
      Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
      Jdu do toho!
    Zajímavé nabídky práce v okolí:
    Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer Care Specialist with Dutch ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ManpowerGroup s.r.o. ještě dnes.