Asistent/ka
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazekPracovní poměr - zkrácený úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízená mzda: 30 000 - 45 000 Kč/měsíc
Požadavky
- Zkušenost s informačními technologiemi: Máte pevný základ a zkušenosti v IT, což vám umožní efektivně spravovat a podporovat naše technologické požadavky.znalosti z prostředí vývoje digitálních řešení velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- Zkušenost se sociálními sítěmi: Jste obeznámeni s různými sociálními médii a můžete je efektivně využívat pro podporu naší firmy a komunikaci se zákazníky.
- Administrativní zkušenost: Máte zkušenosti s kancelářskou administrativou a dokážete efektivně organizovat a prioritizovat vaše úkoly.
- Příjemné vystupování: Váš profesionální a přátelský přístup vám umožní budovat a udržovat pozitivní vztahy s našimi zákazníky a kolegy.
Náplň práce
- Správa helpdesku a podpory pro zákazníky: Jste první kontaktní bod pro naše zákazníky, když potřebují pomoc nebo informace. Vaším úkolem bude zajištění hladkého chodu našeho helpdesku a zajištění, aby byly všechny dotazy zákazníků vyřešeny rychle a efektivně; koordinace malého obchodně-projektového týmu
- Administrativní podpora obchodního týmu: Správa dokumentů po přípravu prezentací a zpráv.samostatné vedení projektů
- Komunikace se zákazníky: Vaše komunikativní dovednosti vám umožní efektivně komunikovat zákaznické požadavky, ať už písemně nebo ústně a zajišťovat, že jsou spokojeni s našimi službami.
- Správa hostingových služeb: Očekáváme, že budete mít přehled o našich hostingových produktech a službách a budete schopni spravovat a monitorovat naše hostingové služby.
- Podpora při přípravě a správě marketingových akcí: Budete klíčovým hráčem v našem marketingovém týmu, pomáhat s organizací a správou různých marketingových iniciativ a kampaní. Správa sociálních sítí.
- Vyřizování korespondence a zajišťování administrativy: Budete zodpovědní za vyřizování všech formátů korespondence a zajištění hladkého chodu kancelářské administrativy.
Benefity
+ Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
+ Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj.
+ Přátelský a podporující tým.
+ Moderní pracovní prostředí.
+ Občerstvení zdarma (káva, čaj, Sodastream)
+ Tankování se slevou 21 % pro soukromé účely
+ 3 sick days
+ Příspěvek na oběd
+ Firemní akce (bowling, střelnice apod.)
První kontakt telefonicky nebo e-mailem.
Mapa umístění pracoviště:
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí