Administrativní pracovník (M/Ž) v personální agentuře
Nabídka:
Požadavky: Požadujeme
min.SŠ
předchozí praxe v HR vítána
komunikativní znalost ANGLICKÉHO JAZYKA, další jazyk výhodou
komunikativní, asertivní, organizační schopnosti
pracovní doba 8-16
pečlivost, samostatnost
výborná znalost MS OFFICE, především Excel
Nabídka
25 dní volna za rok,
příspěvek na stravné,
podpora profesního rozvoje
Jistotu zaměstnání a férový přístup
Pracovní náplň
pohovory s kandidáty (vysvětlení pracovní činnosti, ubytování atd.)
příprava pracovně právních dokumentů
plánování lékařských prohlídek,
práce s docházkovým systémem
vydávání výplat a záloh
reporting nástupů a výstupů zaměstnanců, ubytoven
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník (M/Ž) v personální agentuře ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě SIMIX GROUP ještě dnes.