Firmy roztáhly křídla. Létají za byznysem opět za oceán a poukazy na letenky dávají jako benefit

Datum publikování na HitPrace.cz: 11. 5. 2022

Na každé jednání on-line prostředí nestačí, ukázaly pandemické roky. Firmy tak definitivně přestaly odkládat mezinárodní služební cesty. Podle dat cestovní společnosti ASIANA, která zastřešuje letenkový portál Letuška.cz, oproti loňsku posílila frekvence firemních cest na dvojnásobek a každým měsícem vzrůstá o 15 procent. Roste také zájem firem o poukazy na letenky, kterými odměňují své zaměstnance. 

Firmy loni a předloni cestovaly historicky nejméně. Markantní část mezinárodních schůzek se kvůli pandemii přesunula do virtuálního prostředí. Záhy se ale ukázalo osobní jednání pro obchod a jeho realizaci často jako nezbytné. Letos se proto firmy již po světě rozlétly. Novinkou je, že zejména pro delší letecké cesty volí komfortnější místa v letadlech, usazují své zaměstnance do sedadel v business i first class. 

„Firmy teď častěji než dříve volí pro cesty kvalitní cestovní podmínky. Počet prodaných letenek je sice nižší než před covidem, ale finanční prostředky jsou více soustředěny do pohodlí. Nejčastěji tato místa kupují firmy v letadlech do USA nebo do Asie,“ říká Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz. Ta je jak největším prodejcem letenek, ale i nejčastějším komplexním servisním partnerem pro letecké cestování firem, sportovních asociací a významných ekonomických skupin v Česku. Podle tohoto portálu jsou TOP byznys destinace Londýn, Paříž, Frankfurt, Vídeň, New York, Amsterdam, Mnichov, Brusel a Curych.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR
0.0354