Hodina volna v pracovní době? Češi by uvítali pohyb i odpočinek

Datum publikování na HitPrace.cz: 24. 3. 2019

Situace na trhu práce nutí zaměstnavatele více přemýšlet o benefitech pro zaměstnance. Jedním z netradičních řešení je vedle hojně diskutované zkrácené pracovní doby i osobní volno přímo v pracovní době. A ukazuje se, že podobný benefit by většina českých zaměstnanců uvítala. Třetina dotázaných by hodinu volna strávila aktivně, nejčastěji sportem nebo procházkou. Podobný počet lidí by preferoval klid a odpočinek. Naopak jen pětina zaměstnanců by volno využila k práci, aby mohla jít dříve domů. Vyplývá to z průzkumu společnosti Up Česká republika mezi 525 respondenty.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Lidé nechtějí pracovat jako stroje na povel, chtějí do práce vkládat i kus sebe
19. 4. 2019

Doporučujeme zhlédnout zajímavé video:Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka.Ve společném rozhovoru hovoří o tom, jak a čím se dá změnit k lepšímu management a HR ve firmě, o její transformaci, fluktuaci lidí a... Přečíst více

Jak se naučit říkat laskavé „NE“
18. 4. 2019

Znáte situaci, že vás kolega požádá v práci o pomoci, nadřízený o přesčas, partner o odvoz na sraz a maminka s tátou o účast na nedělním obědě právě tento víkend? Vy už ve všech případech máte naplánovaný svůj program,... Přečíst více

Reportáž: Chcete agilní týmy? Naučte je větší otevřenosti, spolupráci a umění chybovat
17. 4. 2019

V dnešním nestálém podnikatelském prostředí se všichni snažíme rychle přizpůsobit, inovovat a měnit zaběhlé postupy. Ve výsledku se ale vlastně často bojíme samotný krok ke změně vůbec podniknout. Pozitivní přístup, namísto... Přečíst více

Trpíte v práci „ponorkovou nemocí“? Víme, jak na ni
15. 4. 2019

Rozčiluje vás neustále cvakající propiska od vedlejšího stolu v kanceláři? Neustále pohvizdující kolega vás doslova přivádí k šílenství? Sociální alergie – laicky ponorková nemoc – je celkem běžná v každém menším... Přečíst více

Šaty na míru i změna podoby elektronického nakupování
14. 4. 2019

Individualizace nabídky pro jednotlivé zákazníky, výroba na míru, přechod od jednotné nabídky globálních gigantů ke specialicovaným shopům dodávajícím na zakázku. Tak může vypadat budoucnost prodeje využívající umělou... Přečíst více