K některým otázkám spojeným s čerpáním dovolené

Datum publikování na HitPrace.cz: 22. 1. 2019

S novým rokem zaměstnavatelé často řeší řadu otázek, které souvisejí s čerpáním dovolené, s nevyčerpáním „staré“ dovolené a další související otázky. Pojďme se nyní na problematiku dovolené a některé aspekty jejího čerpání podívat podrobněji.

K některým v praxi řešeným otázkám:

Zaměstnancům poskytujeme dovolenou ve standardní zákonné výměře 4 týdny. Zaměstnanec si však v roce 2018 vyčerpal pouze 3 týdny s tím, že víc dovolené si brát nechce, dovolenku si tedy vypsal pouze celkem na tři týdny, můžeme mu tedy dovolenou převést do roku 2019?


Čtěte více níže:


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Lidé nechtějí pracovat jako stroje na povel, chtějí do práce vkládat i kus sebe
19. 4. 2019

Doporučujeme zhlédnout zajímavé video:Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka.Ve společném rozhovoru hovoří o tom, jak a čím se dá změnit k lepšímu management a HR ve firmě, o její transformaci, fluktuaci lidí a... Přečíst více

Jak se naučit říkat laskavé „NE“
18. 4. 2019

Znáte situaci, že vás kolega požádá v práci o pomoci, nadřízený o přesčas, partner o odvoz na sraz a maminka s tátou o účast na nedělním obědě právě tento víkend? Vy už ve všech případech máte naplánovaný svůj program,... Přečíst více

Reportáž: Chcete agilní týmy? Naučte je větší otevřenosti, spolupráci a umění chybovat
17. 4. 2019

V dnešním nestálém podnikatelském prostředí se všichni snažíme rychle přizpůsobit, inovovat a měnit zaběhlé postupy. Ve výsledku se ale vlastně často bojíme samotný krok ke změně vůbec podniknout. Pozitivní přístup, namísto... Přečíst více

Trpíte v práci „ponorkovou nemocí“? Víme, jak na ni
15. 4. 2019

Rozčiluje vás neustále cvakající propiska od vedlejšího stolu v kanceláři? Neustále pohvizdující kolega vás doslova přivádí k šílenství? Sociální alergie – laicky ponorková nemoc – je celkem běžná v každém menším... Přečíst více

Šaty na míru i změna podoby elektronického nakupování
14. 4. 2019

Individualizace nabídky pro jednotlivé zákazníky, výroba na míru, přechod od jednotné nabídky globálních gigantů ke specialicovaným shopům dodávajícím na zakázku. Tak může vypadat budoucnost prodeje využívající umělou... Přečíst více