GECO vyzrálo nad nut(d)nou HR administrativou. Zpracovává agendu elektronicky
Česká společnost GECO je největším distributorem a prodejcem tabákových výrobků a loterijních produktů na domácím trhu, která se dnes úspěšně etabluje také na Slovensku a v Německu. Zajistit personálně přes 2500 zaměstnanců pracujících ve více než 450 pobočkách ve třech zemích nicméně vyžaduje precizně nastavený systém správy HR agendy. Ten má v České republice dnes naštěstí už plně elektronický.
Tisk – přeprava tam i zpět – skenování – archivace několika stovek tisíc
papírových dokumentů ročně. Taková je běžná realita řady velkých
společností, které musí po stránce personální agendy z jednoho místa
obstarat své zaměstnance ve více než jedné pobočce. V obdobné situaci se
ještě před rokem nacházela i společnost GECO v České republice, kde pro
ni aktuálně pracuje okolo 1900 lidí.