GECO vyzrálo nad nut(d)nou HR administrativou. Zpracovává agendu elektronicky

Datum publikování na HitPrace.cz: 3. 12. 2018

Česká společnost GECO je největším distributorem a prodejcem tabákových výrobků a loterijních produktů na domácím trhu, která se dnes úspěšně etabluje také na Slovensku a v Německu. Zajistit personálně přes 2500 zaměstnanců pracujících ve více než 450 pobočkách ve třech zemích nicméně vyžaduje precizně nastavený systém správy HR agendy. Ten má v České republice dnes naštěstí už plně elektronický.

Tisk – přeprava tam i zpět – skenování – archivace několika stovek tisíc papírových dokumentů ročně. Taková je běžná realita řady velkých společností, které musí po stránce personální agendy z jednoho místa obstarat své zaměstnance ve více než jedné pobočce. V obdobné situaci se ještě před rokem nacházela i společnost GECO v České republice, kde pro ni aktuálně pracuje okolo 1900 lidí.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR