Správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje - 2 pracovní pozice

Olomouc

Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje  v ý b ě r o v é    ř í z e n í  dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje - 2 pracovní pozice (pracovní poměr na dobu neurčitou)

Charakteristika vykonávané práce: správa informačních a komunikačních technologií (infrastruktura, databáze, síťové prostředí, programové vybavení a aplikace), komunikace s obcemi a externími poskytovateli dat, spolupráce s dodavatelskými firmami, metodická činnost v oblasti poskytování údajů do DTM Olomouckého kraje

Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: technické nebo přírodovědné vzdělání (geoinformatika, geodezie, geografie) výhodou
  • znalosti oboru: geografické informační systémy, správa geoprostorových dat, zákon o krajích
  • praxe: ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 3 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina) výhodou
  • další požadované dovednosti
    • uživatelská znalost PC (MS Office, GIS/CAD programy)
    • ŘP sk. B
    • samostatnost
    • komunikativnost
    • smysl pro týmovou práci
    • schopnost analyticky a koncepčně myslet



Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na Odboru strategického rozvoje kraje Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 7. 6. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Mgr. Eva Sztwioroková

telefon: 585 508 438,  e-mail: **************@*********

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.  

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost


Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


 Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@*********), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Ing. Lubomír Baláš, v. r.

ředitel KÚOK

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje - 2 pracovní pozice
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 24. 5. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    28 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce

Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje - 2 pracovní pozice ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.