Správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje - 2 pracovní pozice
Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje - 2 pracovní pozice (pracovní poměr na dobu neurčitou)
Charakteristika vykonávané práce: správa informačních a komunikačních technologií (infrastruktura, databáze, síťové prostředí, programové vybavení a aplikace), komunikace s obcemi a externími poskytovateli dat, spolupráce s dodavatelskými firmami, metodická činnost v oblasti poskytování údajů do DTM Olomouckého kraje
Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
- dosažené vzdělání: VŠ
- obor vzdělání: technické nebo přírodovědné vzdělání (geoinformatika, geodezie, geografie) výhodou
- znalosti oboru: geografické informační systémy, správa geoprostorových dat, zákon o krajích
- praxe: ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru: v posledních 3 letech výhodou
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina) výhodou
- další požadované dovednosti
- uživatelská znalost PC (MS Office, GIS/CAD programy)
- ŘP sk. B
- samostatnost
- komunikativnost
- smysl pro týmovou práci
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na Odboru strategického rozvoje kraje Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 7. 6. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Mgr. Eva Sztwioroková
telefon: 585 508 438, e-mail: **************@*********
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
- Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@*********), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Ing. Lubomír Baláš, v. r.
ředitel KÚOK
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí