IT Support Specialist - International Company

Hlavní město Praha, Praha

Be a part of a team where innovative hardware and software solutions drive security and convenience for businesses, schools, and governments in over 100 countries. Our technology enables people to open doors, enter countries, access digital networks, verify transactions, and easily track assets. We offer smart cards, mobile IDs, passports, fingerprint readers, and facial recognition tools designed to make secure interactions seamless and easy to manage.

You will be responsible for providing comprehensive 1st/2nd tier end-user support to our users mainly in Czechia. This role is an integral part of the IT Support Services within the region but also worldwide and reports to the manager in the UK.

POPIS POZICE:

What you will do

  • Frontline Support: Capture and triage IT incidents and requests, ensuring timely and accurate resolutions
  • Technical Troubleshooting: Provide 1st/2nd technical support, leveraging your expertise in Windows OS, PC hardware, and various software systems
  • Customer Interaction: Deliver excellent customer service, managing multiple priorities and ensuring customer satisfaction.
  • System Maintenance: Document, maintain, and upgrade hardware and software systems.
  • Independence: Take charge as the sole IT Support for an office of 100 people, managing day-to-day end-user support, onboarding, hardware management, incident management, and IT notifications.
  • Team:You will work on-site with other teams (Network, Server, Security, Voice) + be part of an international team and your direct supervisor is from the UK.

PROFIL KANDIDÁTA:

We are looking for an independent person who can work alone but also in tandem with other teams. You will be responsible for the office of 70-100 people so some previous experience is required due to the nature of the job and environment.

Requirements

  • 3+ years of IT support experience
  • Strong knowledge of Windows, Active Directory, Exchange, MS Office
  • Experience with ServiceNow or any similar system
  • Experience with ITIL methodology
  • Strong communication and problem-solving skills required
  • Fluent in English and Czech/Slovak
  • Any MSCE/MSCA or Microsoft 365 certifications are a plus

NABÍZÍME:

Why join us

  • Standards 8-hour workday
  • Fully covered meal vouchers (130 CZK)
  • 5 weeks of vacation + 2x sick days
  • Flexible working hours and working culture
  • Multisport card
  • Pension contribution
  • New offices in Karlín

Detaily o pracovním místě:
Firma: MANPOWER
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Infrastructure
IT správa
Pracovní pozice: IT Support Specialist - International Company
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 21. 5. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce

Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici IT Support Specialist - International Company ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Infrastructure
IT správa