Ekonom/ekonomka odboru sociálních věcí
Směnnost: Pružná pracovní doba
Min. požadované vzdělání: Vyšší odborné
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost)
- Jiné výhodyPožadovaná dovednost:
- Práce s PCNabízená mzda: 24 100 - 34 370 Kč/měsíc
Výběrové řízení č. 2024/72
Druh práce: výkon odborných ekonomických agend Magistrátu města Olomouce zařazených v ekonomickém odboru
Co Vám můžeme nabídnout:
-pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv,
-příspěvek na stravování,
-příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
-Flexi Passy,
-příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
-možnost jednorázové sociální výpomoci,
-bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
-možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům a další
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-komplexní výkon agendy správy daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rámci ekonomického odboru Magistrátu města Olomouce,
-vymáhání daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění dle daňového řádu,
-komunikace s orgány veřejné moci a jinými osobami při zjišťování údajů potřebných pro správu daní.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Obor: ekonomický s právním zaměřením.
Praxe: praxe v oblasti vymáhání daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění výhodou,
-znalost správního, popř. daňového řádu výhodou.
Jiné požadavky:
-dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel),
-přehled o finančním hospodaření, dobrá orientace v právních předpisech územně samosprávných celků výhodou,
-přehled o bankovnictví, úvěrové politice organizace,
-přehled o financování projektů financovaných ve spolupráci s EU výhodou,
-schopnost analytického a koncepčního myšlení,
-dobré komunikační schopnosti,
-schopnost samostatné práce,
-pečlivost, trpělivost, spolehlivost, adaptabilita,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí