Ekonom/ekonomka - hospodář/hospodářka kanceláře architekta města
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost)
- Jiné výhody - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - Nabízená mzda: 24 100 - 31 820 Kč/měsíc
Výběrové řízení č. 2024/66
Druh práce: komplexní výkon ucelených správních a ekonomických agend statutárního města Olomouc - zařazených v kanceláři architekta města Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 a v pátek ve 12:00),
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
-příjemné pracovní prostředí,
-příspěvek na stravování,
-příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
-Flexi Passy a jiné
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-chod sekretariátu odboru,
-správnost a úplnost archivování materiálů odboru,
-kontrola usnesení RMO a ZMO,
-zajišťování spisové služby odboru,
-vedení ekonomiky odboru,
-likvidace faktur za odbor,
-sledování čerpání provozní části rozpočtu,
-hospodaření s provozní zálohou odboru,
-administrace výběrových řízení na odboru,
-ostatní administrativně-technické práce dle potřeb a pokynu vedoucího,
-evidenci majetku odboru,
-aktivace dlouhodobého majetku,
-zajišťování údržby a oprav majetku na odboru,
-nákup, vyřazování a likvidace majetku,
-součinnost při vedení inventarizace majetku a vyhotovení inventarizačních soupisů,
-agendu docházky (podklady pro výplaty mezd),
-agenda stravného pro odbor (objednávky, výdej),
-aktualizaci telefonního seznamu pro internetové stránky,
-ostatní administrativně-technické práce dle potřeb a pokynu vedoucího.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou.
Praxe v oblasti majetku a ekonomiky výhodou, praxe ve veřejné správě v oblasti administrativy výhodou.
Jiné požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
-dobré organizační schopnosti, důslednost, odpovědnost,
-schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a flexibilita,
-dobré komunikační schopnosti a vstřícné jednání,
-flexibilita,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 30. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí