Administrativní pracovník
Náplň práce:
- příprava dokumentace,
- zpracovávání výsledných hodnot do zpráv,
- podpora chodu procesů na oddělení jištění kvality.
Požadujeme:
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet - vyhledávání na webových stránkách),
- schopnost týmové spolupráce, zodpovědnost a pečlivost,
- organizační schopnosti.
Výhodou (není podmínkou):
- znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.
Zaměstnanecké výhody:
- příspěvek na stravování, měsíční bonus za docházku.
Způsob kontaktování zaměstnavatele: strukturovaný životopis na e-mail: . Kontaktní osoba pro uchazeče: Helena Zlochová, telefon: + 208.
Mapa umístění pracoviště:
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Terezín - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník ve městě Terezín?
Pošlete svůj životopis firmě DYNTEC ještě dnes.