Angažovanost zaměstnanců: Proč se vyplatí je „zatáhnout“ do dění ve firmě?
Pokud chcete vyzvednout ekonomický výkon i atmosféru ve vaší firmě, bez angažovaných zaměstnanců to půjde jen velmi těžko (a draho). Co ale angažovanost znamená - a jak jí v praxi dosáhnout? A kolik vás to bude stát? Odpověď na poslední otázku je: Jen trochu vašeho času. No a odpovědi na ty zbývající se dozvíte už za dvě minuty. Pokud budete číst dál.
Angažovaní zaměstnanci jsou tahouni produktivity
Poznáte je snadno: Kromě toho, že svou práci odvedou na jedničku, angažovaní zaměstnanci se aktivně zajímají o dění ve firmě a její směřování. Firemní záležitosti berou jako „svoji věc“, osud firmy jim leží na srdci. Mají k ní hlubší, pozitivní vztah.
Na rozdíl od mnoha dalších si práci nechodí „odkroutit“ – naopak, práce je skutečně těší. A jsou v ní spokojeni.
Asi nepřekvapí, že právě takoví lidé podávají nejlepší výkony. Navíc ve své práci spatřují opravdový smysl, takže jen málokdy mají zaječí úmysly.
Každý pátý člověk ve vaší firmě je poklad Podle studie společnosti Quantum přináší investice do angažovanosti pozitivní výsledky pro celých 56 % společností. Angažovaní zaměstnanci, celosvětově je jich jen něco okolo 20 %