Personalista nemá tlouct data do tabulek, ale věnovat se lidem
Rozhovor s Milanem Ratajem, jedním ze zakladatelů společnosti Sloneek Europe s.r.o., a Michalem Kankrlíkem, spolumajitelem a obchodní ředitelem společnosti IVITERA, a.s.
Společnost Sloneek Europe vyvinula stejnojmenný cloudový nástroj Sloneek, který zjednodušuje HR oddělením nadměrnou administrativní agendu. Jak je složité přejít z excelu na online systém? Zefektivní se tak práce a ušetří čas personalistů i ostatních zaměstnanců?
Proč jste založili společnost Sloneek a jaká je unikátní přidaná hodnota pro HR?
Asi před osmi lety jsme se s kolegou pustili do provozu systému iDovolenka.cz. Byl to náš trochu hobby projekt, který byl určený pro rychlý management dovolených ve firmách s nejzákladnějším schvalováním.
Jak začala růst zákaznická báze, rozhodli jsme se postavit plnohodnotný systém, který je výhradně v cloudu, na moderních programovacích technologiích. Snažíme se vytvořit systém, ve kterém se nebude příjemně pracovat jen personalistům, ale i ostatním zaměstnancům. Pokud se jim systém nebude líbit, bude je práce v něm obtěžovat, tak ho začnou bojkotovat. Se systémem se proto musí dát jednoduše a intuitivně pracovat.