Zdraví zaměstnanci jsou ekvivalentem prosperující firmy. Aneb telemedicína jako zajímavý benefit
Koronavirová pandemie změnila fungování mnoha věcí a celosvětově zamíchala i kartami na poli zaměstnaneckých benefitů. Zdraví se postupně stalo prioritou číslo jedna, a to jak pro zaměstnance, tak pro jejich zaměstnavatele. V České republice, stejně jako na globální úrovni, se poskytování zdravotních benefitů dostalo do popředí zájmu mnoha společností. Jednou z možností je zajištění telemedicínských služeb pro zaměstnance společnosti. Právě takovou službu nabízí společnost MEDDI hub a.s., která stojí za vývojem platformy MEDDI, která umožňuje snadnou, efektivní a bezpečnou komunikaci mezi lékaři a pacienty. O tom, jak aplikace pomáhá v korporátním prostředí, jsme mluvili s majitelem a ředitelem společnosti MEDDI hub a.s., Jiřím Pecinou.
Telemedicína je pro spoustu Čechů stále velkou neznámou. Co si pod vaším projektem můžeme vlastně představit a kdo stojí za hlavní myšlenkou celého řešení?
MEDDI je unikátní digitální aplikace pro oblast telemedicíny, která zcela mění komunikaci a fungování vztahu mezi lékaři a pacienty. Umožňuje absolutně urychlit návštěvu lékaře a získání třeba e-receptu a to do 15 minut, navíc v zabezpečeném prostředí, díky čemuž je tak možné okamžitě konzultovat zdravotní stav zaměstnanců. Naším cílem je nabídnout oběma stranám nástroj, který jejich komunikaci zjednoduší a zefektivní.
