Roste poptávka po reálných firemních akcích - rozhovor s Danielem Nedvědem, generálním ředitelem ASIANA MICE

Datum publikování na HitPrace.cz: 8. 10. 2021

Daniel Nedvěd působí v eventovém byznysu několik desítek let. Jak covid ovlivnil toto odvětví? O co mají zákazníci největší zájem? A jaký typ firemního eventu má Daniel Nedvěd nejraději? Přečtěte si společný rozhovor. 

Řídíte oddělení Asiana MICE, řekněte prosím, co má na starosti a co to vůbec MICE je? 

MICE je akronym pro čtyři anglická slova, názvy odvětví, kterými se zabýváme. Je to Meetings, Incentive, Congresses a Events. Jak je možné vypozorovat z těchto názvů, tak Meetings jsou firemní jednání, která se odehrávají buď v ČR, nebo v zahraničí, výjezdní zasedání firem atd., za Incentives stojí odměňování zaměstnanců v korporátních programech, Congresses jsou zkrátka kongresy, ať už pro 250 účastníků, nebo 5000 v Kongresovém centru Praha a Events jsou různé galavečery nebo vyhlašování v rámci společenských akcí.


Nacházíme se ve druhém roce covidové pandemie. Jaká je aktuální situace v oblasti firemních eventů? 

Firemní eventy byly pandemií samozřejmě zasaženy. Některé firmy, ať už z titulu nadnárodních pravidel, musely zrušit veškeré akce, některé firmy se velmi rychle přizpůsobily a našly si cestu prostřednictvím moderních technologií do online světa - hybridních eventů. I my jsme se tedy museli přizpůsobit. 


Situaci na straně dodavatelů to ovlivnilo také, protože naši dodavatelé jsou ti, kterým dáváme práci. Pokud my nemáme zakázky, trpí tím samozřejmě i naši dodavatelé. Záleží také na tom, jaká byla jejich pozice na trhu, jaká byla historie firmy a finanční situace, jakým způsobem se s tou situací vypořádali a jestli to ustáli, nebo ne. 


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR