Edenred spustil nejrozsáhlejší cashback platformu s akčními nabídkami v tisících restaurací
Inovovaná aplikace, kterou má za první dva týdny ve svém telefonu již přes 200 000 lidí, ukazuje, kam je nejvýhodnější si dojít pro teplý oběd a zároveň ušetřit
Aplikaci stravenkové firmy Edenred mohou používat majitelé mobilních přístrojů iPhone i těch se systémech Android. Více než čtvrt milionu uživatelů digitálních stravenek v ní může rychle a pohodlně najít restaurace se zvýhodněnými nabídkami.
„Restaurace takto mohou bezplatně oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků, které mají ve svém okolí. Vložení nabídky do aplikace je velmi jednoduché, ve třech krocích může dát restaurace na vědomí potencionálním zákazníkům, co má pro ně aktuálně připraveno,“ říká šéf inovací a marketingu společnosti Edenred Jakub Ryba.
Inovace navazuje na cashbackový program společnosti Edenred, který od loňského května pomáhal zvyšovat návštěvnost restaurací. „Z našich rozhovorů s restauracemi vyplynulo, že jako společnost propojující čtvrt milionu uživatelů digitálních stravenek můžeme restauracím nejlépe pomoci tím, že jim zajistíme přímý kontakt na jejich potenciální hosty. Ten nabízí naše nová mobilní aplikace, která kombinuje přehled restaurací s jejich aktuálními zvýhodněnými nabídkami a námi nabízeným cashbackem, který jsme nyní navýšili z 5 na 10 korun,“ říká Jakub Ryba. Dvojnásobná výše cashbacku platí pro restaurace, které svoji nabídku do aplikace zaregistrují.