Podpora firemních systémů: Nejdůležitější je rychlost a komunikace v češtině
Správa databáze klientů, řízení projektů i kontrola všech firemních procesů pod jednou aplikací?
Správa databáze klientů, řízení projektů i kontrola všech firemních procesů pod jednou aplikací? Softwarové systémy CRM/ERP, cloudy a jiné aplikace volí vedení firem čím dál častěji jako logický nástroj, díky kterému mohou zaměstnanci jednoduše postupovat při řešení zadaných úkolů. Vždyť co by se mohlo pokazit? Na první pohled nic. Alespoň do doby, než stážistka omylem smaže historii významného klienta, office manažerka zapomene přístupové údaje a IT specialista je nedostupný. V tu chvíli je na ikonku zákaznické podpory, kterou klienti většinu času přehlíží, odkázán chod celé kanceláře. Co by tedy podpora měla splňovat? Především srozumitelně provést řešením problému, ať už se na ni obrátí sekretářka nebo ředitel společnosti.
Právě kvalitní support je ale podle marketingového specialisty Lukáše Machaníčka ze společnosti Webkomplet při výběru firemních systémů často podceňován. „Firemní systémy jsou čím dál propracovanější a nabízí více nástrojů, které dokáží výrazně ulehčit práci celému týmu. To však jde ruku v ruce se zvyšující se sofistikovaností těchto nástrojů. Dříve nebo později tak uživatelé narazí na problém, který sami nevyřeší a potřebují externí pomoc,“ vysvětluje Machaníček, který stojí za online aplikací Backy, českým programem pro řízení firmy a projektů, jenž se postará o kompletní správu firemních procesů.