Noví zákazníci i zaměstnanci. Česká firma, které „rok on-linu“ nahrál

Datum publikování na HitPrace.cz: 1. 2. 2021

Předchozí rok přinesl kvůli koronavirové pandemii nové zkušenosti všem lidem i firmám. Společnost Daktela nebyla výjimkou. Vzhledem k tomu, že poskytuje podporu v oblasti zákaznické péče, kontaktních center a týmové práce z domova, loňský rok může považovat za úspěšný. Její celkový obrat se v meziročním srovnání zvýšil více než o třetinu. Daktela také patří k firmám, které nemusely propouštět, ale naopak nové zaměstnance přijímaly.


Chytrá karanténa


Společnost Daktela se dostala výrazněji do povědomí lidí v České republice především loni na jaře, kdy se aktivně zapojila do boje proti covidu-19. Podílela se totiž na vytvoření trasovacího call centra a komunikačního softwaru známého jako „Chytrá karanténa“, do níž se postupně zapojily veškeré hygienické stanice ČR i desítky externích firem, které nyní pomáhají s trasováním nakažených. Aktuálně tedy Daktela provozuje největší call centrum v zemi s 3800 operátory vyřizujícími přes 40 000 hovorů denně.


Home office


Velkým zásahem byla také nezbytnost pracovat z domova. Zaměstnanci Daktely zvládli tento přechod bez problémů, aniž by museli omezit své služby. To vše díky cloudovému řešení. Přechod na home office se ale týkal i stovek dalších firem v České republice. Desítky z nich se rozhodly navázat spolupráci právě s Daktelou a nasadit toto omnichannel řešení pro rychlou a snadnou komunikaci nejen se zákazníky, ale také mezi zaměstnanci dané společnosti. Všechny úkoly je možné přidělovat, řešit i kontrolovat z jednoho místa, a to v jakékoli fázi.


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.