Jak uspět při náboru lidí v éře mobilů a mileniálů?
Kolikrát denně byste řekli, že kouknete na displej telefonu? Studie praví, že v průměru bereme mobil do ruky každých 6 minut.1 Často je to první i poslední úkon, který za den provedeme. Lidé tráví s mobily v ruce víc a víc času.
Pryč jsou doby, kdy mobilní telefon sloužil k telefonování. Nyní už na něm lze provádět tolik každodenních činností, že skutečně mnoho jedinců už nenapadne studovat papírovou mapu, kupovat akcie nebo si třeba rezervovat stůl v restauraci jinak než přes telefon. Chytré telefony samozřejmě zasáhly také do náborových procesů. Dnes je realita taková, že firmy, které mají náborový proces optimalizovaný i pro mobily, mají více zájemců a efektivnější dosah náborových kampaní. 90 % zájemců o práci totiž při jejím hledání využije i mobilní telefon.2
90 % zájemců o práci při jejím hledání využívá mobil
Troufněte si jít s dobou
Díky tomuto všemu se přirozeně nabízí, že zaujmout při náboru generaci mileniálů bude nejjednodušší právě v prostředí, kam směřují většinu své pozornosti: přes obrazovku jejich chytrého telefonu.
Pošlete jim tam notifikaci a zaujmete je spíš, než inzerátem na webovém portálu. Pošlete jim ji z moderní, přehledné aplikace a promluvíte na ně jazykem 21. století.