Jak se stát úspěšným YouTuberem

Datum publikování na HitPrace.cz: 5. 11. 2020

Být YouTuberem vypadá jako zábavná alukrativní profese. Prostě děláte videa na témata, která se vám líbí, a vydělávejte z nich peníze, že? Stát se sledovaným YouTuberem však není snadné. Za každým slavným vloggerem je dlouhá cesta a tvrdé práce. Před vytvořením prvního videa je potřeba udělat několik věcí a k úspěchu vede dlouhá cesta.

Rozhodněte se, kdo bude vaše cílová skupina

První věc, kterou musíte udělat, je rozhodnout o zaměření videí. Máte jasnou představu o tom, kterým směrem se budou vaše videa ubírat? Vyberte si tedy několik souvisejících témat odvíjejících se od vašich zájmů nebo vašich zkušeností. Například fitness YouTuber vytváří obsah o tréninku a zdravém stravování. Je to skvělý způsob, jak přilákat publikum. Když začnete s jasným zaměřením na konkrétní téma, můžete rozšířit své znalosti a stát se skutečnými odborníky.

Jaký je cíl vašeho kanálu?

Čeho chcete prostřednictvím svého kanálu dosáhnout? Chcete lidem pomoci natáčením informativních videí? Chcete lidem ukázat, jak dělat věci vytvořením výukových programů a návodů? Nebo snad jen chcete sdílet příběhy a bavit lidi. Nastiňte cíl, kterého chcete prostřednictvím svého kanálu dosáhnout, abyste svá videa vedli nějakým směrem.

Nápady na obsah brainstormingu

Dalším krokem je vymyslet originální video nápady - nesmírně důležitý krok, který byste měli udělat ještě před tím, než začnete vytvářet svůj kanál. Tím zajistíte, že vám nedojde inspirace po natočení pouze několika videí. Podívejte se na obsah, který ostatní YouTubeři již vytvářejí. Můžete vytvořit něco podobného, ale jiného? Můžete vytvořit něco ještě lepšího?

Vytvořte časový harmonogram

Pravidelný harmonogram vám pomůže udržovat konzistenci. Předplatitelům to poskytuje jistotu, že se mohou spolehnout na nová videa v naplánovaných termínech. Takže dříve, než začnete vytvářet kanál, měli byste se rozhodnout o harmonogramu publikování, který je pro vás ideální. Denní nahrávání obsahu může být skvělým způsobem, jak přilákat nové publikum, ale je to unavující, zejména pro jednu osobu. Nejlepší je začít s týdenním plánem. A když se seznámíte s plánem, můžete začít zvyšovat svůj výkon. Například byste mohli každý druhý týden publikovat dvě videa při zachování týdenního rozvrhu.


HitPrace.cz
Platforma pro spojení zaměstnavatelů s uchazeči o zaměstnání.

Autor článku: Martina Novotná
Copywriterka specializující se na témata spojená s pracovním trhem a personalistikou. Pro pracovní portál HitPrace.cz píše články již od roku 2017.