Tipy pro vedení efektivní online porady

Datum publikování na HitPrace.cz: 29. 10. 2020

Vedení online porady může být náročnou výzvou i pro zkušené lídry. Připravili jsme pro vás několik tipů, jak udělat vaši online poradu efektivnější, kreativnější i příjemnější.


Najděte si klidné místo


Zvolte si klidné místo, kde vás po dobu porady nebude nikdo rušit. Zavřete se do konferenční místnosti nebo prázdného pokoje a upozorněte ostatní, že potřebujete klid na práci. Na dveře můžete umístit žádost o klid s upřesněním času, kdy budete opět k dispozici.


Tip pro experty: na dobu schůzky vypněte všechny zdroje elektronického vyrušování např. zvonění telefonu, notifikace na ploše počítače atp.


Používejte vyzkoušenou techniku a stabilní připojení k internetu


Kvalitní a spolehlivá technika je proto pro hladký průběh porady nezbytná. Nemusí však jít o nejdražší technické novinky. Online videokonferenci zvládne i několik let stará technika.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR