Koronavirové prázdniny: 40 % rodičů pouští dětem kvůli pracovním povinnostem televizi, UčíTelka zajímá třetinu školáků

Datum publikování na HitPrace.cz: 15. 6. 2020

Osm z deseti dětí, které pravidelně sledují online videa, tráví čas na YouTube. Téměř polovina využívá Netflix, vyplynulo z výzkumu společnosti Samsung.


Výrazný nárůst zájmu o televizní vysílání, streamovací a další video služby zaznamenal u českých dětí během doby, co byly uzavřeny školy, výzkum společnosti Samsung. Třetina dětí trávila u televizní obrazovky dvě až tři hodiny denně a 28 % jich stejný čas věnovalo hraní her na mobilních telefonech, tabletech, počítačích nebo herních konzolích. Z televizního vysílání pak školáci dávali před speciálními výukovými programy přednost pohádkám a animovaný seriálům.


„Zvýšený zájem o televizní vysílání potvrdily i analýzy Asociace televizních organizací. V březnu stoupl meziročně o 45 minut a jenom za druhou polovinu tohoto měsíce, kdy začala platit vládní opatření proti šíření koronaviru, denní sledovanost stoupla dokonce o hodinu,“ říká Michal Forejt, ředitel divize spotřební elektroniky společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak. „Z našeho výzkumu vyplývá, že výrazně stoupl zájem i o jiné typy šíření videoobsahu a využívání chytrých funkcí televizorů. Jejich rozšíření v českých domácnostech stoupá díky přechodu na nový vysílací standard DVB-T2,“ dodává.



Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.