Předvýběr.CZ průběžně zjišťuje zpětnou vazbu u zájemců o práci
Letos v únoru začala personální společnost Předvýběr.CZ zjišťovat zpětnou vazbu u zájemců o práci. Hlavními důvody je zlepšování kvality práce personálky a posilování značky u kandidátů prostřednictvím prozákaznického přístupu.
Kandidáti oceňují, že o ně má někdo zájem. K mapování zpětné vazby nás přivedla skutečnost, že mnozí klienti to sami nedělají,“ vysvětluje František Boudný, ředitel Předvýběru.CZ. Personální společnost zjišťuje u lidí, které doporučila na pracovní pohovor, jak hodnotí jednání a komunikaci potenciálního zaměstnavatele. Předvýběr.CZ také zjišťuje, jak kandidáti hodnotí kvalitu služeb personálky. „Výsledky pomáhají našim konzultantkám a obchodníkům zlepšovat vlastní práci,“ dodává šéf společnosti.
Polovinu uchazečů o práci firmy nekontaktují, pandemie nezájem zvýšila