Proč vizualizovat průběh facilitace

Datum publikování na HitPrace.cz: 27. 9. 2019

Proč to zapisovat, když je to přece všem jasné? Taková myšlenka občas napadne jak účastníky facilitovaného setkání, tak i samotného facilitátora nebo facilitátorku. Vizualizace, čímž máme na mysli průběžný záznam ze setkání, který mají účastníci neustále na očích, vždy stojí čas, pozornost a úsilí navíc. Naopak přínos nemusí být na první pohled zřejmý. Proto vznikl tento článek, kde vám představíme důvody, proč vizualizovat. Můžeme je shrnout do tří hlavních skupin - motivace, orientace, prevence.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Díky práci na dálku si mohou software developeři vydělat výrazně více
9. 12. 2019

„Remote work“, neboli práce na dálku, je nastupujícím trendem, který se nevyhnul ani Česku. Díky němu si mohou odborníci v oblasti IT vydělat až 3krát více. Potřebují k tomu především časovou flexibilitu, plynulou angličtinu a... Přečíst více

Nestíháte přípravy na Vánoce? Máme pro vás řešení
9. 12. 2019

S tím, jak se kalendář překlopil z upršeného listopadu do adventního měsíce prosince, nastává nám všem hektické období. Místo toho, aby v dnešní době byl advent časem ke zklidnění a setkávání se s přáteli, honíme se od... Přečíst více

Dvě pětiny učňů pracují po škole mimo svůj obor. Rozšířená realita pomáhá řešit nedostatek pracovníků
5. 12. 2019

Průmyslové firmy v Česku našly nový způsob, jak zmírnit dlouhodobý nedostatek zaměstnanců v době, kdy dvě pětiny učňů pracují po škole mimo svůj obor a je stále složitější udržet přirozenou generační výměnu v... Přečíst více

Lidé investují našetřené zaměstnanecké benefity do Ježíška
4. 12. 2019

Podobně jako se do konce roku musí dočerpat dovolená, svoji platnost mají i zaměstnanecké benefity. Výhodou je, že se dají skvěle využít pro pořízení vánočních dárků nebo zmírnění předvánočního stresu. Podle údajů Sodexo... Přečíst více

Také děláte nejčastější chybu při přípravě firemní akce?
3. 12. 2019

Je jedna chyba, které se dopouští mnoho organizátorů firemních akcí. Chyba, která obvykle stojí dost peněz a kterou zároveň přichází i o část účastníků. Tím se i sníží efekt celé akce, jejíž příprava vás stála nemalé... Přečíst více