10 doporučení pro vaši profilovou fotografii na LinkedIn

Datum publikování na HitPrace.cz: 10. 7. 2019

Profesionální image máte jen jednu. Rozhoduje o tom, zda vás bude okolí vnímat jako odborníky a budete pro něj důvěryhodní. V rámci svých kurzů a seminářů se snažím dokázat, že právě první dojem, tedy vizuální vnímání vaší osoby, hraje klíčovou roli v utváření obchodních a profesních vztahů a v konečném důsledku i vaši kariéru a osobní úspěch. V případě recruiterů pak ovlivňuje první dojem kandidátů z vaší osoby i samotné firmy zaměstnavatele. To samé je i na sociálních sítích, zejména té jedné profesní – síti LinkedIn.

Fotografie je předobrazem vašeho profesionálního já ve virtuálním světě. Právě na ni se ve valné většině případů upíná úvodní pozornost uživatele, který si otevře váš osobní profil na síti. Je proto pevnou a velmi důležitou součástí prvního dojmu.

Fotografie by měla působit především pozitivně, důvěryhodně a být také odborně vhodná. Fotografie například u jídla nebo v autě tou správnou volbou jistě není. Dokonce ani naskenovanou fotku z pasu bych vám nedoporučil. Tak co tedy? Následujících deset základních pravidel vám pomůže zvolit vhodný portrét v kontextu s vaší profesí i profesní kvalifikací:


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Trh práce: Opatrnost zaměstnavatelů roste
17. 9. 2019

Společnost ManpowerGroup Česká republika dnes zveřejnila výsledky průzkumu „ManpowerGroup Index trhu práce“ pro čtvrté čtvrtletí roku 2019. V rámci průzkumu ManpowerGroup Index trhu práce pro čtvrté čtvrtletí 2019 byla... Přečíst více

Moderní CV jako součást osobního marketingu: tipy, jak zaujmout
16. 9. 2019

Pracovní trh se v důsledku nových technologií rychle mění. Životopis pracovníka je jen střípkem celého balíku osobní prezentace v digitálním světě. Jak se umět prodat nejenom při hledání nové práce?„Vnímání práce se v... Přečíst více

Z domova běžně pracují jen 4 % Čechů, home office je nejběžnější v Nizozemsku
14. 9. 2019

Home office je stále více vyhledávaným benefitem ze strany pracovníků, v současné době především mileniálů. Podle zjištění analytického projektu Evropa v datech využívají home office asi 4 % Čechů, což je zhruba 206 tisíc... Přečíst více

Firmy povyšují neefektivně, Peterův princip platí více, než se myslelo
12. 9. 2019

Ještě dlouho poté, co kanadský psycholog a pedagog Lawrence Peter v 60. letech minulého století formuloval svůj princip neschopnosti zaměstnanců, se věřilo, že vše mínil v nadsázce, nebo jako provokativní vtip. Tzv. Peterův princip... Přečíst více

Spokojený zaměstnanec dnes vyžaduje dobrou osobní zkušenost se zaměstnavatelem
12. 9. 2019

Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.Podle průzkumu Gallup 2018:9 z 10 top manažerů si myslí, že jejich zaměstnanci odcházejí za lepším platovým ohodnocením. Pokud se... Přečíst více