Tři zaručené nástroje pro efektivní recruitment podle Manuvie: přesné cílení, jasný popis práce a mzda

Datum publikování na HitPrace.cz: 20. 6. 2019

Nábor zaměstnanců se v mnohém podobá marketingové kampani. Důležité je znát cílovou skupinu, promlouvat k ní relevantními komunikačními kanály a mít srozumitelnou nabídku s jasnou konkurenční výhodou. Přesně takto přistupují k recruitmentu specialisté z Manuvie, kteří za týden zvládají nabrat i 180 pracovníků. Využívají chatboty i teletext. 

Když výrobní podniky nebo hotely potřebují více pracovníků, není nic snazšího, než si je najmout od pracovní agentury. Jednička na trhu personálního leasingu pro výrobní firmy, společnost Manuvia, má přibližně 12 tisíc agenturních pracovníků a nové kolegy musí rovněž hledat na volném pracovním trhu. Recruitmentu pro šest evropských zemí se u ní věnuje 35 náborářů. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.