Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář
Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na dotazy reaguje prakticky okamžitě, zlepší zákaznickou zkušenost, poskytne ucelená data a skutečně využívá zpětnou vazbu z kurzů pro zkvalitnění vzdělávání. Chcete se seznámit blíže? Ale jistě, že ano!
MotivP ročně zorganizuje v průměru okolo 1000 převážně firemních vzdělávacích akcí a dalších přibližně 500 testování v rámci assessment a development center. Účastníkům kurzů a seminářů chce zprostředkovat nejen kvalitní obsah školení, ale především jej co nejvíce sladit s jejich aktuálními potřebami a požadavky. Zkrátka jim pomoci co nejlépe vytěžit omezený čas, který si na studium vyhradili. Jistě, to chce každý. Uvést vizi do praxe se ale ne vždy podaří. MotivP se však promyšlenou digitalizací svého systému zákaznické podpory rozhodl jít tomuto cíli rychlými kroky naproti. A funguje to.