Reportáž: Manažer musí lidem říkat, co chce, aby měli šanci to vykonat

Datum publikování na HitPrace.cz: 3. 6. 2019

Prosadit se na novém postu je leckdy obtížné, a co teprve, když jste začínající manažer nebo manažerka? Potřebujete si nastavit pravidla v týmu, komunikaci se svými lidmi, styl vedení, formy ohodnocování, procesy, jakými budete řešit případné problémy. Je spoustu aspektů, na které musí manažer myslet a brát na ně zřetel.

Vezměte do ruky propisku a podepište se. Následně ji zkuste vzít do druhé ruky, kterou obvykle nepíšete, a zkuste to znovu. Je to náročné, že? Úvod kurzu Manažerské akademie ve společnosti CADET GO začal jasnou poučkou. „Všechno jde, když se na to zaměříte,“ odstartovala lektorka a koučka Lenka Lamešová. Položila také otázku, proč je těžké dělat něco jinak? Protože neumíme své návyky měnit lusknutím prstu. Poukázala tak na to, že učit se nové věci trvá dlouho, ale pravidelným opakováním si danou dovednost časem osvojíme.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR